piątek, 8 grudnia 2017

Skrzynie 2017

Nie mam zielonego pojęcia o ogrodnictwie :-) To moje pierwsze dwie skrzynie na warzywa dla króliczków - dosłownie, moja córka ma dwa futrzaki spróbujemy je nakarmić czymś swoim. Kilka desek, trochę ziemi, kilka nasion zobaczymy co z tego będzie.

Kwiecień 2017




Wyszło całkiem ładnie :-) jak na mnie


Tu nic nigdy nie rosło, za blisko lasu, ziemia kwaśna i tak to się zmieni (posta piszę 08.12.2017) i wiem że będzie inaczej - teraz już wiem ;)


Kiełkuje sałata :)







I po zbiorach, króliki się dopadły wyżarły wszystko w 2 tygodnie :) teraz czas na dynię, o dziwo w tej kwaśnej ziemi daje radę, trochę jej pomagam podlewając rozcieńczoną gnojówką.


Urosło ich całkiem sporo, największa miała 4kg, nie mam zdjęcia bo karta pamięci uległa awarii, jak to mówią człowiek uczy się na błędach. To ostatnie zdjęcia jakie mam :(



1 komentarz: